Festival In Namur

27 mei 2017 - Namen, België

Vandaag had ik mijn rustdag gepland. Het was immers festival in Namur dus het kwam mij goed uit. Omdat ik die dag toch niet ging lopen heb ik geprobeerd uit te slapen. Echter de zon was er al vroeg bij en de temperatuur in mijn tentje liep behoorlijk op. In de ochtend wat kleine huishoudelijke zaken geregeld en vervolgens richting de stad Namur voor een goeie bak koffie. Nog geen 20 minuten lopen was ik in het centrum van Namur, waar het festival al in volle gang was. Op elke hoek van elke staat was wel een bezienswaardigheid. Het varieerde van kermis tot straattheater, van ballonnen clowns tot bedelaars. Al denk ik dat die laatste niet in het programma boekje stonden.
Na een behoorlijke straffe bak koffie en een sandwich met salade ben ik verder de stad door getrokken. Buiten alle festiviteiten heeft de stad genoeg aan oude gebouwen en kerken. Ook ben ik mijn eerste bronzen inleg schelp op straat tegen gekomen. Hier en daar even rond gekeken en in de middag hield ik het voor gezien. Ik ben lekker in het stadspark gaan zitten totdat het begin van de avond wat koelte gaf.
In het begin van de avond nog even een koud biertje gedronken op het terras tussen het feest gebruis, om vervolgens naar een heerlijke maaltijd weer terug te keren naar mijn tentje. Eenmaal onderweg begon mijn linker voet weer de kwaaltjes te vertonen van 2 weken geleden. Ik baalde hier verschrikkelijk van, maar kon er nu weinig aan veranderen. Ik ben maar op tijd naar bed gegaan met de gedachte dat het morgen wel over zou zijn.

1. Chantal:
    7 juni 2017
    Pas op dat je niet weer zulke zeren voeten krijgt